| |
| |
For Your Eyes Only Szigorúan bizalmas
1. Main Title: For Your Eyes Only (3:06)
2. A Drive in the Country (2:25)
3. Take Me Home (2:32)
4. Melina's Revenge (2:17)
5. Gonzales Takes a Drive (3:15)
6. St. Cyril's Monastery (4:40)
7. Make It Last All Night (3:31)
8. Runaway (3:54)
9. Submarine (2:40)
10. For Your Eyes Only (Instrumental Version) (1:35)
11. Cortina (1:45)
12. P.M. Gets Bird/For Your Eyes Only (5:06)
13. Gunbarrel/Flowers/Sinking of the St. Georges (2:54)
14. Unfinished Business/Kristatos (1:52)
15. Ski...Shoot...Jump (5:16)
16. Countess/No Heights/Dining Alone (3:19)
17. Recovering the A.T.A.C. (2:28)
18. Sub vs. Sub (3:15)
19. Run Them Down/The Climb (2:58)
| |
Bill Conti volt a harmadik, George Martin (LALD) és Marvin Hamlisch (TSWLM) után, aki átvehette egy film erejéig a stafétát John Barrytől, aki azelőtt nyolc Bond-mozi zenéjét írta meg. Barry végül összesen 11 filmzenéig jutott, ellentétben Conti-val, aki az elődökhöz hasonlóan szintén egyszeri próbálkozó volt.
John Glen, a film rendezője, azt szerette volna, ha komolyabban használják a zenében a népszerű diszkó-stílust. Az „Rocky”-ért Oscar-jelölt (és később „Az Igazak”-ért Oscar-nyertes) Conti teljesítette a kérést, és erőteljes fúvósokra és a hetvenes évek diszkózenéire építette fel lemezét. Említésre méltó pillanat többek között a feltunningolt „Gunbarrel”, és a finom zongorajátékra épített romantikus „Bond meet Kristatos”.
A főcímdal, mely igazi slágerré vált Sheena Easton tolmácsolásában, szintén Conti szerzeménye és Oscar-jelölést is kapott. Igazi lírikus ballada, melynek témája vissza-visszaköszön a hanganyagban.
Összegezve: Önmagában nézve nem rossz, de túlságosan popos és diszkós, ezért gyakran nincs meg az az érzésünk, hogy Bond filmzenét hallgatunk - pedig az nem ártana.
Értékelés (7-es skálán): 4 (közepes) |
|
[ Vissza a kategória listájához ] [ Vissza ] |
|
|